| |
|
| Artikelnr.: 2633-ME01/308525 Fabrikantnr.: 60-1154 RAL 2004 REINORANGE EAN/GTIN: 4250448504257 |
| | |
|
| | |
| Deze stalen buismuren zijn 750 mm hoog en worden geproduceerd voor zware industria'«le trailers. In elk geval worden 2 stukken van de stalen buismuren in een verpakking verzonden. Als toebehoren voor de zware industria'«le aanhanger met een draagvermogen van 2000 kg zijn twee stalen buiswanden verkrijgbaar. De stalen buismuren zijn 750 mm hoog en kunnen worden ingeplugd. Meer details: - Draagvermogen: 2000 kg
- 750 mm hoog
- Steekbaar
- 2 stuks = 1 verpakking
|
| | |
| | | |
| Andere zoekwoorden: Industrieaanhangwagen, Industrieaanhangwagens, Industrie-aanhangwagen, Industrie-aanhangwagens, Heavy-duty aanhangwagen, Heavy-duty aanhangwagens, Zwaarlastaanhanger, Zwaarlastaanhangwagen, industriële aanhangwagens, 308525, 308525-SW81, Transportkarren Zubehör, Montagewagen, Tischwagen, Pritschenwagen, Etagenwagen, Gepäckkarre, Gepäckwagen, Transportwagen, Rollwagen |
| | |
| | | Magazijnen (4) | | |
| | Voorraad | | | Verzendkosten | | | | | | | | | | | 45 werkdagen | | | | | € 4,90* | vanaf € 387,81* | € 442,58* | | | | Magazijn 2633 | | | | | | € 4,90* | vanaf € 391,07* | € 442,58* | | | | | | 33 werkdagen | | | | | Franco huis | vanaf € 394,03* | € 445,67* | | | | | 33 werkdagen | | | | | Franco huis | vanaf € 393,30* | € 445,67* | | | | | | | | | | | | | | | | | Prijzen: Magazijn 2633 | | Bestelhoeveelheid | excl. BTW | incl. BTW | Eenheid | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
| | | | | Voorraad: Magazijn 2633 | | Verzendkosten: Magazijn 2633 | | | | Bekijk voorraad details hier. | | Bestelwaarde | Verzendkosten | vanaf € 0,00* | € 4,90* |
|
| | | | | Retourvoorwaarden: Magazijn 2633 | | | Periode: | Binnen 14 dagen | Toestand verpakking: | Originele verpakking onbeschadigd, geopend | Toestand goederen: | Ongebruikt | Verzendkosten: | Voor uw rekening | Administratiekosten: | Geen | Conform de algemene voorwaarden en onafhankelijk van de retourvoorwaarden blijft de garantieperiode bestaan. |
|
| | | | | | | |
|