| |
|
| Artikelnr.: 2696-A8097369 Fabrikantnr.: 4051428097369 EAN/GTIN: 4051428097369 |
| |
|
| | |
| Lage veiligheidsschoen "TOURING BLUE LOW", SB SRC
Goedkeuring/norm: EN ISO 20345, SB SRC Ontwerp: - Ademend - Interne vetersluiting zonder uitstekende elementen - Metaalvrij Voetbed: evercushion® plus Zool: MOTO PROTECT - antislip DUO PU-zool met MTSP Torsion Control Element en DRIVERS HEEL voor een natuurlijke rolbeweging Materiaal: Functioneel leer, BreathActive functionele voering Veiligheid: veiligheidsneus van glasvezel, metaalvrije, flexibele FAP® antiperforatiebescherming | Meer informatie: | | Kleur: | blauw | Maat: | 36 | Merk: | Puma |
| | |
| | | |
| Andere zoekwoorden: Beroepsschoenen, Lage schoenen, Lage schoen, Beschermende schoenen, Lage bouwschoenen, Lage bouwschoen, Beschermende schoen, Lage veiligheidsschoenen, Lage veiligheidsschoen, Veiligheidsschoen, Veiligheidsschoenen, Veiligheidsschoeisel, beschermende schoenen sb, lage schoenen, puma veiligheidsschoen, 10501036, 2210501036, Schoen |
| | |
| | | Magazijnen (2) | | |
| | Voorraad | | | Verzendkosten | | | | | | | | | | | | | | Magazijn 2696 | | | | | | € 6,50* | vanaf € 87,01* | € 102,37* | | | | | | 19 werkdagen | | | | | Franco huis | vanaf € 96,30* | € 112,73* | | | | | | | | | | | | | | | | | Prijzen: Magazijn 2696 | | Bestelhoeveelheid | excl. BTW | incl. BTW | Eenheid | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1 paar omvat 1 stuk (vanaf € 87,01* per stuk) |
|
| | | | | Voorraad: Magazijn 2696 | | Verzendkosten: Magazijn 2696 | | | | Bekijk voorraad details hier. | | Bestelwaarde | Verzendkosten | vanaf € 0,00* | € 6,50* | | vanaf € 180,00* | Franco huis |
|
| | | | | Retourvoorwaarden: Magazijn 2696 | | | Periode: | Binnen 14 dagen | Toestand verpakking: | Originele verpakking onbeschadigd, geopend | Toestand goederen: | Ongebruikt | Verzendkosten: | Voor uw rekening | Administratiekosten: | Worden individueel vastgesteld | Conform de algemene voorwaarden en onafhankelijk van de retourvoorwaarden blijft de garantieperiode bestaan. |
|
| | | | | | | |
|