|  |
 |
| Artikelnr.: C3VWX-W3YONSITENBD-SP-03 Fabrikantnr.: W3YONSITENBD-SP-03 EAN/GTIN: geen gegevens |
| |
|
|  |  |
 | Monitoring & Dispatch ontzorgt Monitoring & Dispatch Service is een remote monitoring & troubleshoot dienst, garantie verlenging en on-site reparatie service in één. Zo kan de eindgebruiker zijn APC ups* op een betrouwbare, kostenefficiënte en zorgeloze manier op afstand te laten bewaken, maar ook snel on-site te laten repareren indien nodig.
Maximaliseert de beschikbaarheid 24/7 deskundige remote monitoring en troubleshooting door het Schneider Electric Connected Services Hub en on-site service inclusief benodigde onderdelen en arbeid, plus een pro-actief maandelijks risico rapport met kpi's en aanbevelingen minimaliseert de kans op downtime en/of onverwachte kosten. Indien een probleem niet direct op afstand kan worden verholpen, wordt een Schneider Electric monteur met (directe toegang tot) vervangingsonderdelen gestuurd om het probleem on-site te verhelpen (obv next business day).
Upgrade van de fabrieksgarantie Deze 5 jaars Monitoring & Dispatch Service is tevens een verlenging van de standaard APC ups fabrieksgarantie naar respectievelijk 3 jaar. Omdat M&D ook vervangingsonderdelen omvat dient hij zodoende bij de initiële aanschaf van de UPS te worden aangekocht. Doordat de service zowel de reparatie kosten (arbeids-, installatie- en voorrijkosten), als ook de vervangingsonderdelen omvat, worden onverwachte kosten voorkomen.
*Een APC ups voorzien van SmartConnect of een netwerkkaart is vereist.
Omvang van Monitoring & Dispatch Services Schneider Electric Remote services; • Activeert de Monitoring & Dispatch service.
• Biedt 24/7 monitoring van aangesloten apparaten met Monitoring & Dispatch service-dekking.
• Maakt melding van alarmen aan de klant via de EcoStruxure IT-app.
• Maakt melding van incidenten aan de klant via de telefoon en/of EcoStruxure IT-app.
• Verzamelt data voor data-analyse.
• Zorgt voor maandelijkse en halfjaarlijkse rapporten inclusief KPI's, aanbevelingen en best practices.
Schneider Electric On-site services; • Systeemstatus controleren en opnemen Documenteert de systeemstatus bij aankomst op de site (d.w.z. online, bypass, verminderde capaciteit, enz.)
• Diagnostiseren Bevestigt indien nodig het gemelde probleem.
• Reparatie Vervangt alle onderdelen die niet werken zoals verwacht en repareer het systeem indien nodig.
• Test Volledige functionele tests uitgevoerd nadat corrigerende maatregelen zijn genomen.
• Rapport opstellen en afleveren Beschrijft het probleem en beschrijf de genomen corrigerende maatregelen. Een gedetailleerd rapport zal worden verstrekt.
• Recycling en verwijdering van componenten Verzendt het vervangende product en geef een gefrankeerd retouretiket voor de gebruikte UPS, batterij of gerelateerde accessoire.
Verantwoordelijkheden van de klant • Koop de Monitoring & Dispatch service voor de geselecteerde ups en stem het aantal af op de (optioneel verlengde) fabriekgarantie van de bijbehorende APC ups. • Maak een EcoStruxure IT account aan en download, installeer en registreer de nieuwste versie van EcoStruxure IT Gateway. • Download en installeer de EcoStruxure IT-app op uw mobiele apparaat. • inventariseer de netwerkapparaten en selecteer degene die moeten worden aangesloten en bewaakt. • Vermeld de contactgegevens van degene die 24/7 de notificaties van incidenten wil ontvangen en dus gecontacteerd mag worden door Schneider Electric. (En houdt deze up to date)
(Voor meer info/uitleg zie het statement of work document en het onboarding document) Meer informatie:  |  | Aantal licenties: | 1 licentie(s) | Aantal jaar: | 3 jaar | Type product: | opwaarderen | Soort: | Ter plaatse | Servicetype: | Next Business Day | Service included: | Onderdelen en arbeid | Service-uren (hours x days): | 24x7 | Ondersteuning ter plekke: | Ja | Web support: | Ja | Probleemoplossing: | Ja | Onderdelen vervangen: | Ja |
|
|  |  |
 | |  |  |
 | Andere zoekwoorden: garantie-uitbreiding, garantie |
|  |  |
| |