| |
|
| Artikelnr.: CINL8-20711230 Fabrikantnr.: GONS104EU-V EAN/GTIN: 4053162390911 |
| |
|
| | |
| Gold on-site service Nu hulp nodig? U hoeft niet ver te zoeken.
Kwaliteitsbeheer is de sleutel tot uitmuntendheid voor een organisatie met veel mobiele apparaten. Minder uitval betekent een hogere productiviteit van uw mobiele werknemers. Dat maakt het proactief beheersen van de risico's van mobiliteit zo belangrijk.
Met de Gold on-site service weet u zeker dat u alle maatregelen hebt genomen om uw mobiele werknemers ongestoord te laten werken en onvermijdelijke onderbrekingen snel te verhelpen. Als er een probleem optreedt krijgt u speciale telefonische ondersteuning, inclusief diagnose op afstand. Lukt het niet om het probleem telefonisch te verhelpen, dan wordt er binnen een werkdag een door Toshiba gecertificeerde professional gestuurd om het apparaat op locatie te repareren.
De Gold on-site service omvat verder een garantieverlenging en kan worden uitgebreid met extra services die dekking bieden voor het vervangen van een accu of dockingapparaat na het verstrijken van de garantie, en het behoud van een defecte harde schijf als deze moet worden vervangen. Meer informatie: Kenmerken | Aantal jaar | 4 jaar | | Soort | Ter plaatse | | Next Business Day (NBD) | Ja | | Service-uren (hours x days) | 9x5 |
|
| | |
| | | |
| | | |
| |