| |
|
| Artikelnr.: CINL6-31117119 Fabrikantnr.: U9AZ2E EAN/GTIN: geen gegevens |
| |
|
| | |
| HP Hardware Support Onsite Service biedt remote ondersteuning en ondersteuning op locatie voor de gedekte hardware om de uptime van uw producten te verhogen.
U kunt kiezen uit meerdere ondersteuningsopties op verschillende niveaus met verschillende responstijden voor ondersteuning op locatie, call-to-repair tijden en dekkingsuren, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften.
Bij de serviceniveaus met call-to-repair helpen supportspecialisten de IT-manager om snel de oorzaak van een systeemprobleem op te sporen en te zorgen dat de hardware binnen de aangegeven tijd weer operationeel is. Meer informatie: Leveranciersinformatie | Dekkingsperiode | 36 maand(en) | Kenmerken | Soort | Ter plaatse | | Next Business Day (NBD) | Ja | | Service-uren (hours x days) | 9x5 | | Aantal jaar | 3 jaar | | Ondersteuning ter plekke | Ja | | Compatibiliteit | HP Pro Curved All-in-One 1/1/1 | | HP-segment | Bedrijf, Enterprise |
|
| | |
| | | |
| Andere zoekwoorden: Computer met touchscreen, Care Pack, Care Pack service-uitbreiding, Service-uitbreiding Care Pack, Care Pack Support, Support Care Pack, Garantie-uitbreiding, Aanvullende garantie, Garantieverlenging, Garantieverlengingen, IT serviceovereenkomst, IT servicecontracten, IT servicecontract, care pack support, garantie-uitbreiding, garantie |
| | |
| |